PRAKTISCHE INFORMATIE
WERKEN MET MIJN VWE
Ik ben ingelogd op Mijn VWE, waar begin ik?
- Log in op Mijn VWE. U komt nu op het startscherm van Mijn VWE!
- Toets in de Zoekbalk een kenteken in (of stel Handmatig een voertuig samen)
- U komt nu in het Voertuigdossier, van waaruit u alle acties rondom dit voertuig kunt doen, zoals vrijwaren of adverteren.
Hoe stel ik een nieuw wachtwoord in?
Voorafgaand aan uw overgang van AutoDealers.nl naar Mijn VWE heeft uw inloggegevens per mail en per post ontvangen. Heeft u deze gegevens niet, (meer) ga dan naar mijn.vwe.nl. Hier stelt u via Wachtwoord vergeten een nieuw wachtwoord in. Als uw inloggegevens al geblokkeerd zijn na foutieve pogingen, wordt na het wijzigen de blokkade opgeheven.
Ik probeer mijn wachtwoord te wijzigen, maar ik de melding dat ik geen e-mailadres gekoppeld heb. Wat nu?
Aan iedere medewerker waarmee u kunt inloggen is een e-mailadres gekoppeld. Als er geen e-mailadres bij ons bekend is, dan kunt u de wachtwoord-reset functie nog niet gebruiken. Neem dan contact met ons op via 088 8937001 of [email protected].
Om een e-mailadres op te geven doet het volgende:
Om een e-mailadres op te geven doet het volgende:
- Log in op Mijn VWE.
- Ga naar Mijn Bedrijf > Medewerkers.
- Vul het e-mailadres voor deze medewerker in en klik op Opslaan
Hoe log ik in zonder RDW certificaat/ ik krijg een melding over een RDW certificaat die ik niet heb, of niet op mijn computer. Wat nu?
- Ga naar het Mijn VWE inlogscherm.
- Zet het vinkje bij Gebruik RDW diensten uit.
- U kunt nu inloggen zonder RDW certificaat. U heeft alleen toegang tot diensten die niet RDW gerelateerd zijn, zoals adverteren of uw website-instellingen.
Ik krijg tijdens het inloggen een melding dat mijn certificaat ongeldig is. Wat nu?
Het kan zijn dat het RDW certificaat niet goed ingelezen wordt of dat deze verlopen is. Wat te doen, in Windows:
- Ga in Windows naar Internetopties (Windows 10: klik links onderaan naast de startknop op het vergrootglas zoek op internetopties. Windows 7: klik op de startknop, zoek op internetopties).
- Kies het tabblad Inhoud en klik dan op Certificaten.
- Controleer de Verloopdatum.
- Is de verloopdatum al gepasseerd, dan heeft u ongeveer twee weken voor de afloopdatum een brief met een nieuw certificaat en wachtwoord toegezonden gekregen vanuit de RDW. Installeer dit certificaat.
- Ligt de verloopdatum in de toekomst, doorloop dan de volgende stappen.
- Controleer het RDW-nummer (de eerste kolom groter maken).
- Is deze recent gewijzigd, geef dit dan door aan VWE: https://fd7.formdesk.com/provider/wijziging-rdw-kvk.
- Is het RDW-nummer correct, ga terug naar het tabblad Inhoud en klik op SSL status wissen, sluit het scherm met de tabjes (eigenschappen van het internet), sluit de browser en probeer het opnieuw.
- Mocht dit niet werken, neem dan contact op met VWE: (088 8937001 of [email protected]).
Wat is de beste browser voor het werken met Mijn VWE?
Mijn VWE werkt het beste in Google Chrome.