RDW-DIENSTEN
WERKEN MET MIJN VWE
Waar vind ik mijn bedrijfsvoorraad?
- Log in op Mijn VWE.
- Klik links op het startscherm op Bedrijfsvoorraad (u ziet hier ook direct hoeveel voertuigen in uw voorraad staan).
Wanneer worden wijzigingen in mijn bedrijfsvoorraad doorgevoerd?
In de nacht van maandag t/m donderdag wordt uw bedrijfsvoorraad bijgewerkt. U zult dan zien dat voertuigen die u in uw voorraad heeft gezet (via ORB of ORB2B), zijn toegevoegd. En voertuigen die u heeft tenaamgesteld of via ORB B2B in een andere voorraad heeft gezet, zijn dan uit uw voorraad.
Hoe vraag ik RDW diensten zoals APK, ORB of Export aan?
Aanvullende modules kunt u aanvragen via https://www.vwe.nl/aanmelden-als-klant. Het kan ook zijn dat wij nog niet over uw RDW-bedrijfsnummer beschikken. In dat geval kunt u deze doorgeven via 088-8937020 of [email protected].
Kan ik met mijn tablet/mobiel vrijwaren?
Dit is mogelijk, mits u het RDW-certificaat op uw tablet of mobiele telefoon heeft geïnstalleerd. Op https://www.vwe.nl/downloads staat de handleiding: RDW- certificaat installeren op mobiele apparaten.
Hoe sorteer ik het overzicht van mijn bedrijfsvoorraad anders?
- Ga via het startscherm naar uw Bedrijfsvoorraad.
- Rechts bovenin kunt u de sortering aanpassen, naar bijvoorbeeld het aantal stadagen, of alfabetisch gesorteerd op merk.
Tijdens het vrijwaren (ORB) krijg ik de melding: "716 te weinig informatie over een oordeel over de tellerstand"
- Ga terug naar het invoerscherm van de ORB transactie.
- Vink Blokkeren bij WOK of afwijkende tellerstand uit.
- Verwerk de transactie nogmaals.